ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ

Mire jó?

Üzleti Facebook oldal üzemeltetéssel nem csak potenciális ügyfeleket gyűjtünk, hanem közösséget is építünk. Facebook oldalunk hírfolyamának azonosulnia kell vállalkozásunk imázsával, mutatnia kell, hogy figyeljük az iparág trendjeit, reagálunk az újabb hírekre, és itt posztoljuk cégünk legújabb sikereit is.

Ha egy érdeklődőnek információra van szüksége, akkor legegyszerűbben a Facebook-on keresztül tudja felvenni a kapcsolatot egy céggel. Persze csak akkor, ha van, aki figyeli a beérkező üzeneteket. Ezen kívül figyelni kell a kommenteket is: megválaszolni a kritikát, és megköszönni az elismerést!

Ma már nem elég csak a Facebook-on jelen lenni. A fiatalok többsége már nincs is fent a legnagyobb közösségi portálon, csak a Messenger-t használják. Elérhetjük őket ott is, de az Instagramon is. Ha cége a B2B szektorban tevékenykedik, akkor pedig a LinkedIn a nyerő. Mindegyik felület más és más kommunikációt igényel.

Állandó jelenlét

Figyeljük a beérkező üzeneteket, értékeléseket, kommenteket, megosztásokat. Figyeljük a híreket, a trendeket, és reagálunk rájuk – ezzel organikus megosztásokat generálva, hogy cége ne essen ki a napi vérkeringésből.

Posztolás

Figyeljük cégével, és a szektorral kapcsolatos híreket, újdonságokat, és ezekről hírt adunk Facebook oldalán.

Ügyfélszolgálat

Üzenetek megválaszolása, kommentek és értékelések kezelése napi szinten.

Több csatornás kommunikáció

Nem csak Facebook! Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest fiókok kezelése is.

Lássunk hozzá!

 

Írjon nekünk, vagy hívjon a +36 30 630 82 51-es telefonszámon!

x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom Adatvédelmi központ